انس با قرآن و دعاهای اهل بیت

سایتی است که تلاش برای نشر معارف قرآن واهل بیت دارد.

انس با قرآن و دعاهای اهل بیت

سایتی است که تلاش برای نشر معارف قرآن واهل بیت دارد.

در این صفحه تلاش داریم که با معرفی زیبای آیات و دعاهای اهل بیت زمینه انس با آن ها را ایجاد کنیم

  • ۰
  • ۰

#یک_آیه_یک_نکته

* آیات 125 و 126 سوره اعراف: قَالُوا إِنَّا إِلَى رَبِّنَا مُنقَلِبُونَ/ وَمَا تَنقِمُ مِنَّا إِلَّا أَنْ آمَنَّا بِآیَاتِ رَبِّنَا لَمَّا جَاءَتْنَا رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَیْنَا صَبْرًا وَتَوَفَّنَا مُسْلِمِینَ
گفتند: ما به سوی پروردگارمان بازمی گردیم [بنابراین ترسی از مجازات تو نداریم.و تو ما را جز به این سبب به کیفر نمی رسانی که ما به آیات پروردگارمان هنگامی که به سوی ما آمد، ایمان آوردیم. [آن گاه به دعا روی آوردند و گفتند:] پروردگارا! صبر و شکیبایی بر ما فرو ریز و ما را در حالی که تسلیم [فرمان ها و احکامت] باشیم، بمیران.
*ویژگی های مهم جادوگران داستان حضرت موسی:
چند #نکته کلیدی در #جادوگران فرعون وجود داره که میتونه چراغ راه ما در مسیر خدا باشه
- #ناامید نشو از اینکه به #سعادت برسی پس تلاش کن(صبح کافر بودند و شب به سعادت رسیدند)
- نگاه #آخرت محوری به انسان قدرت استقامت میده اون هم بدون حسرت دنیا رو داشتن به فرعون گفتند هر تهدیدی رو که میگی عملی کن تو هر کاری می کنی در بستر این دنیا است و ما برای آخرت مون از ایمان مون دست برنمیداریم و تو رو بر ایمان مون ترجیح نمی دیم. (راهکار مهم در سختی ها و ضدحال ها)
- #طمع با #خوبان عالم محشور شدن در اون ها موج میزنه و بهشون انگیزه میده گفتند ما طمع داریم خدا ما رو با خوبان محشور کنه (چقدر طمع داری با اهل بیت محشور بشی با خوبان عالم اون دنیا باشی)

مشاهده مطلب در کانال

  • ۹۹/۰۳/۲۹
  • مرتضی مظاهری زاوه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی